وقتی از فروش صحبت می شود ما به اجبار بایستی سلیقه ی مشتری را در نظر بگیریم . این یک قانون است مشتری و سلیقه ی او همیشه حرف اول را می زند . استفاده از ترفند و تله های فروش در هر فروشگاهی ، خروجی قابل قبولی به همراه داشته است به طوری که خیلی از فروشگاه داران به این موضوع اعتراف کرده اند که پس از انجام ظریف این کارها ، توانسته اند فروش خود را دو یا سه برابر کنند . دلیل آن هم این است که تمامی این ۱۵ ترفند بر اساس اصل احترام به مشتری بنا نهاده شده اند .
ترفند یکم : استفاده از موسیقی های ناب :
نواختن موسیقی مناسب در سوپر مارکت ها یک هنر است. تحقیقات نشان می دهد که موسیقی با صدای بلند باعث افزایش سرعت بازدید مشتریان می شود و همچنین موسیقی با سرعت کم مردم را به خرید بیشتر تشویق می کند و موسیقی کلاسیک انسان ها را به خرید محصولات گران تر وا می دارد.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.