وقتی از پیشرفته بودن یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت سخنی زده می شود مقوله هایی مثل عرضه ی جدیدترین محصولات مورد نیاز مردم ، دکوراسیون مطابق با مد روز و فرهنگ آن منطقه ، کارکنان آموزش دیده  ، تبلیغات پیشرفته و سازگار با محیط زیست و استفاده از جدید ترین تکنولوژی های فروشگاهی و امنیتی می باشد.

در این مقاله تاکید ما بر آخرین ویژگی ذکر شده یا همان استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فروشگاهی و امنیتی است که در ادامه آن را برای شما دوستان ، توضیح می دهیم .

امروزه هایپرمارکت ها رشد روز افزون و فراوانی و داشته اند و همزمان با آن ها تکنولوژی اتوماسیون فروش آنها نیز پیشرفت کرده است. به دلیل افزایش هایپرمارکت ها در سطح شهرها رقابت بالایی بین هایپرمارکت ها  اتفاق افتاده است . برای داشتن یک هایپرمارکت مناسب علاوه بر به کاربردن متد های مخلتف در فروش اجناس از جمله تخفیفات جنسی ، ریالی ، جوایز و سایر موارد نحوه و سادگی خرید نیز بسیار حائز اهمیت است . در واقع در این بازار رقابتی نحوه و سادگی خرید می تواند تمایز دهنده یک هایپرمارکت از دیگر هایپر مارکت ها باشد و آن را به انتخاب اول مشتری تبدیل کند…ادامه مطلب