عکس امنیت تضمینی فروشگاه با نصب گیت فروشگاهی

امنیت تضمینی فروشگاه با نصب گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی با عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند. این گیت ها با استفاده از آنتنی که بر روی خود دارند از خروج اجناس از مغازه جلوگیری می کرکنند و سرقت را به سرعت به اطلاع فروشنگان میرسانند.
گیت فروشگاهی با عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند. این گیت ها با استفاده از آنتنی که بر روی خود دارند از خروج اجناس از مغازه جلوگیری می کنند و سرقت را به سرعت به اطلاع فروشنگان میرسانند. در صورت خروج پوشاک و محصولات از مغازه، دزدگیر فروشگاهی به سرعت سوت میکشد و صاحب فروشگاه از این اتفاق مطلع می شود. این گیت ها معمولا از جنس پلاستیک هستند و روی لباس نصب می شوند به گونه ای که

- See more at: http://sharpiran.org/encyclopedia/install-gate-shop/#sthash.UV6tmfcJ.dpuf

امنیت تضمینی فروشگاه با نصب گیت فروشگاهی  گیت فروشگاهی با عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند.

این گیت ها با استفاده از آنتنی که بر روی خود دارند از خروج اجناس از مغازه جلوگیری می کرکنند و سرقت را به سرعت به اطلاع فروشنگان میرسانند.

گیت فروشگاهی با عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند. این گیت ها با استفاده از آنتنی که بر روی خود دارند از خروج اجناس از مغازه جلوگیری می کنند و سرقت را به سرعت به اطلاع فروشنگان میرسانند.

در صورت خروج پوشاک و محصولات از مغازه، دزدگیر فروشگاهی به سرعت سوت میکشد و صاحب فروشگاه از این اتفاق مطلع می شود.

این گیت ها معمولا از جنس پلاستیک هستند و روی لباس نصب می شوند به گونه ای که...

ادامه مطلب ...