این صندوق فروشگاهی ساخت کشور کره جنوبی می باشد که توسط مغز متفکر های شهر سئول ، طراحی و تولید می شود . صفحه نمایش پانزده اینچی و نمایشگر دوم دوازده اینچی برای مشتری به همراه طراحی زیبا و مقاوم به سبک شرق آسیا ، سلیقه هر فروشنده ایرانی را به خود جذب می کند .

این دستگاه  دارای کیفیتی بسیار بالا و  در نوع خود بی نظیر است .  این دستگاه را می توان یکی از بهترین دستگاه های پوز فروشگاهی در ایران و خاورمیانه برای فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت به حساب آورد.

نصب و نگه داری این محصول بسیار آسان می باشد . هارد آن 64 گیگابایتی است . اما رم آن در ورژن های مختلفی تعریف شده و رم 2 و 4 و 8 گیگابایتی می باشد.
دارای  صفحه نمایش ۱۵ اینچی می باشد . دارای نمایشگر دوم  برای مشتری  نیز می باشد . پردازشگر آن نیز اینتل می باشد . دارای موس و کیبرد به صورت پیشفرض – بسته بندی بسیار عالی و محکم – پایه عریض جهت بالا بردن ثبات دستگاه و طراحی هوشمندانه جهت مخفی سازی آدابتور و کابلهای ارتباطی در داخل پایه  – اسپیکر داخلی  می باشد

دارای پورت های ارتباطی Serialx4 – LPT1x1 – CashDrawer است و قابلیت چاپ هم دارد. صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی ZOA ZP-100 تقریبا شبیه به سایر صندوق های فروشگاهی موجود در بازار است و همچنین در برابر ضربه واژگونی مقاومت بالایی دارد.

این صندوق و پوز فروشگاهی امکان نصب بر روی دیوار را هم دارد .

سفارش و خرید دستگاه پوز فروشگاهی zoa pos zp -100

 

zoa pos



zoa pos




منبع : WWW.SHARPIRAN.ORG