پوز فروشگاهی  POSBANK APEXA G یکی از پرطرفدارترین و بهترین مصولات برای تجهیز فروشگاه شما می باشد . طراحی زیبای ظاهری به همراه کیفیت بالا و قیمت مناسب ، این دستگاه  پرطرفدار را در صدر فروش بین فروشگاه داران ایرانی تبدیل کرده است .

صفحه نمایش آن لمسی حرارتی می باشد باعث می شود تا سرعت سفارش گیری صندوقدار را راحت تر کنید . این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار و انواع میزهای چک اوت را داراست . اندازه ی صفحه نمایش آن ۱۵ اینچ و با کیفیت بسیار بالا و شفاف  می باشد . این دستگاه قابلیت اتصال به انواع پرینتر ، بارکدخوان ، پوز بانکی و نمایشگر های دوم برای مشتری را داراست .

این دستگاه پر طرفدار از ویندوزهای هفت ، هشت و ده پشتیانی می کند و همچنین تمامی  نرم افزار های حسابداری  و فروشگاهی و رستورانی در آن نصب می شوند .

پردازنده ی مرکزی یا CPU  چهار هسته ای آن از نوع Intel® Celeron J1900 می باشد که دارای سرعت پردازش بسیار بالایی می باشد . حافظه رم آن چهار گیگابایت می باشد و تا هشت گیگابایت قابلیت ارتقاسازی را دارد . حافظه داخلی آن ازنوع اس اس دی می باشد و قابلیت ارتقا تا ۲۵۰ گیگابایت می باشد .
دسترسی آسان و امن به صورت پورت های متنوع USB 6 .RG45.5.LAN از دیگر ویژگی های کلیدی  پوز فروشگاهی  POSBANK APEXA G می باشد .


منبع : www.sharpiran.org