عکس راهنمای کامل خرید تگ و لیبل گیت فروشگاهی

راهنمای کامل خرید تگ و  لیبل گیت فروشگاهی

     تگ (TAG) یک واژه انگلیسی بوده و به معنی برچسب می باشد . در حوزه گیت فروشگاهی ، تگ به قطعه ای گفته می شود که آنتن های گیت دزدگیر فروشگاهی نسبت به ان حساس بوده و نزدیک شدن آن را تشخیص دهد . تگ ها را می توان به دو نوع کلی تگ سخت (Hard Tag) و  تگ نرم (Soft Tag)تقسیم کرد .

     راهنمای کامل خرید تگ و لیبل گیت فروشگاهی تگ سخت قطعه ای پلاستیکی می باشد که یک مدار پسیو ( غیرفعال ) در داخل آن قرار دارد ؛  مدل های رایج تگ سخت عبارتند از تگ صدفی ،  تگ گلفی ،  تگ دایره ای ،  تگ عدسی ،  تگ مستطیلی و ….  معمولاً فروشندگان و مشتریان گیت فروشگاهی ،  به جای تگ سخت ،  تنها کلمه تگ را به کار می برند و برچسب یا لیبل ضد سرقت نیز عنوانی است که در این حوزه به تگ نرم اطلاق می شود .

تگ AM و RF در هر دو شکل تگ سخت و برچسبی رایج است و تگ EM معمولاً فقط به صورت برچسبی وجود دارد . تکنولوژی ساخت تگ های گیت فروشگاهی ، چندان پیچیده نیست و شرکت های بیشماری که...

ادامه مطلب ...

راهنمای کامل خرید تگ و  لیبل گیت فروشگاهی

 

تگ (TAG) یک واژه انگلیسی بوده و به معنی برچسب می باشد . در حوزه گیت فروشگاهی ، تگ به قطعه ای گفته می شود که آنتن های گیت دزدگیر فروشگاهی نسبت به ان حساس بوده و نزدیک شدن آن را تشخیص دهد .
تگ ها را می توان به دو نوع کلی تگ سخت (Hard Tag) و  تگ نرم (Soft Tag)تقسیم کرد .

 

راهنمای کامل خرید تگ و  لیبل گیت فروشگاهی
تگ سخت قطعه ای پلاستیکی می باشد که یک مدار پسیو ( غیرفعال ) در داخل آن قرار دارد ؛  مدل های رایج تگ سخت عبارتند از تگ صدفی ،  تگ گلفی ،  تگ دایره ای ،  تگ عدسی ،  تگ مستطیلی و ….  معمولاً فروشندگان و مشتریان گیت فروشگاهی ،  به جای تگ سخت ،  تنها کلمه تگ را به کار می برند و برچسب یا لیبل ضد سرقت نیز عنوانی است که در این حوزه به تگ نرم اطلاق می شود .
تگ AM و RF در هر دو شکل تگ سخت و برچسبی رایج است و تگ EM معمولاً فقط به صورت برچسبی وجود دارد .
تکنولوژی ساخت تگ های گیت فروشگاهی ، چندان پیچیده نیست و شرکت های بیشماری که

- See more at: http://sharpiran.org/encyclopedia/the-complete-guide-to-buy-tags-and-labels-gate-shop/#sthash.6n2lUh70.dpuf