قسمت اصلی هر شرکتی یا تولید کننده ای را می توان بخش فروش آن انتخاب کرد . بدون فروش یعنی شرکت شما روی مرز ورشکستگی قرار دارد. این قسمت  درواقع گلوگاه استراتژیکی  شماست  که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی ، این بخش را قوی تر کنید .

روش ها یی را که  در این مقاله خواهید آموخت در پیشرفت قسمت فروش شرکت شما نقش بسزایی ایفا خواهد کرد . این روش ها به شرح زیر است :

اولین روش: درست کردن لوگوی خاص و شیرین

لوگویی را برای شرکت خود انتخاب کنید که  با اولین نگاه اولین تاثیر که همان مهمترین و اثر بخش ترین می باشد را ایجاد کند .برای مثال  اگر محلی فکر می کنید و مشتریانتان یک قشر خاص و یا یک قوم یا یک شهرستان خاص هستند . حتما از نمادهای پر خاطره مثل مشاهیر آن قوم و ملت و شهر یا به آن چیزی که شهرت و افتخار می ورزند استفاده کنید  و همچنین سعی کنید در این بند تاکید بیشتر کنید زیرا مهمترین شروع و دروازه تجارت شماست و البته در بخش بازرگانی و بازاریابی به عنوان مهمترین دروازه مورد بحث و بررسی مطرح می شود زیرا اگر کالای تولید شما از لحاظ شکل و فرم ، به نظر مشتری جالب و جذاب بیاید ، قبول خواهد کرد که در مورد آن کالا با شما بحث کند و مزایا و معایب آن را پرس و جو کند درغیر این صورت به هیچ عنوان سراغ امتیازات و مسائل دیگر آن نخواهد رفت

 

دومین روش : تسخیر تبلیغاتی اینترنت

 

.... ادامه مطلب